bloggerka

Influencer Marketing

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co wpływa na naszą decyzje o zakupie danego produktu? Owszem, reklamy potrafią sporo namieszać w głowie, ale miejsce na podium w kwestii podszeptów “chyba właśnie tego potrzebuję” już dawno należy do kogoś innego. Poznaj potęgę influencer marketingu – działania, które w kwestii rozbudzania pokus nie ma sobie równych!

(więcej…)

Czytaj więcej

ekran monitora

Pozycjonowanie szerokie

Każdy, komu zależy, by jego stronę internetową odwiedzało jak najwięcej gości stara się tak dobierać słowa  w prezentowanych treściach, by trafiali na nie internauci potencjalnie zainteresowani prezentowanymi usługami, jak również przypadkowi internetowi ,,przeszukiwacze” Googla. Popularną strategią działania jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli dobieranie słów kluczowych tak, by zwiększyć prawdopodobieństwo natrafienia na stronę przez wpisywane do niej hasła. Jedną z jego form, jest  pozycjonowanie szerokie, czyli tzw long tail.

(więcej…)

Czytaj więcej

chmura tagów seo

Inbound marketing

„Klient nasz pan” – mawiali kiedyś subiekci w dawnych sklepach. Jednak gdzieś po drodze ku fortunie ta godna pochwały polityka została zapomniana. Czy to w internecie czy to w telewizji jesteśmy wręcz atakowania reklamami, a w przypadku gdy próbujemy się od nich opędzić jak od natrętnej muchy to jesteśmy straszeni zwiększeniem ceny produktów. Na zarzut odnośnie agresywnych reklam właściciele pytają „co byśmy zrobili na ich miejscu?”. Odpowiedź jest prosta – zastosowalibyśmy inbound marketing.

(więcej…)

Czytaj więcej

ikony social media

Social media marketing

Media społecznościowe, takie jak Facebook, Blink czy Youtube, stały się nieodłączną częścią naszego życia. Dzięki nim cały świat wydaje się mieścić w obudowie naszego komputera czy smartfona – jesteśmy w ciągłym kontakcie z rodziną i przyjaciółmi, najnowsze informacje trafiają do nas w ciągu kilku sekund, a ulubiona rozrywka jest zawsze na wyciągnięcie ręki. W skrócie – dzięki social media otrzymujemy dokładnie to, czego chcemy, dokładnie wtedy, kiedy chcemy. Dzięki tym bezspornym zaletom, media społecznościowe stały się także doskonałym narzędziem marketingowym, które pozwala na osiągnięcie niewiarygodnych rezultatów przy minimalnych kosztach.

(więcej…)

Czytaj więcej