Zastanawiasz się, jak postawić pierwsze kroki w branży e-commerce? Nie chcesz na starcie ryzykować dużym kapitałem, a może nie masz pewności, czy oferowane przez Ciebie produkty spotkają się z zainteresowaniem ze strony Klientów? Sprawdź, jak zacząć sprzedaż internetową, bez konieczności ponoszenia dużych kosztów.
Róbta internety

Jak wybrać tematykę swojego bloga?
Masz talent pisarski i ogromny potencjał twórczy, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? A może właśnie założyłeś firmę, lecz nie masz pomysłu na jej skuteczną i ciekawą promocję? Wybór odpowiedniej strony internetowej lub bloga niewątpliwie pomoże Ci w osiągnięciu tego sukcesu. Sprawdź zatem i wybierz coś odpowiedniego dla Ciebie.
(więcej…)

Popularne stanowiska pracy w marketingu internetowym
Przeglądając kolejne ogłoszenia o pracę możesz dostrzec zwiększającą się ilość ogłoszeń w branży marketingu internetowego. Jednak czy warto podjąć pracę w marketingu, czy jest to przyszłościowe zajęcie i czy za kilka lat dalej będą potrzebni specjaliści z tej branży?

Rynek e-commerce w Polsce
Lubimy, gdy nasze życie jest wygodne. Robimy wszystko, aby właśnie takie się stało. Dlatego też, częściej wybieramy zakupy ścieżką internetową. A taki wybór podyktowany jest wieloma zaletami, które niosą za sobą zakupy on-line.

5 metod zwiększenia konwersji w sklepie internetowym
Często zdarza się, że przeglądając Internet, trafimy na stronę sklepu, która potem ginie w odmęcie zakładek. Co zrobić, żeby klient został z nami na dłużej? Jak przekonać do siebie potencjalnego nabywcę? Oto kilka metod, które skutecznie pomogą ci zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów w Internecie.
(więcej…)

Content marketing w biznesie
Jak zaistnieć fali na morzu? Najlepiej będąc falą tsunami – nie do przegapienia. Tak metaforycznie można przyrównać Marketing Content do tradycyjnych metod marketingowych. Przekonaj się czym jest content marketing i w jaki sposób może pomóc Ci osiągnąć sukces w internecie.

Influencer Marketing
Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, co wpływa na naszą decyzje o zakupie danego produktu? Owszem, reklamy potrafią sporo namieszać w głowie, ale miejsce na podium w kwestii podszeptów “chyba właśnie tego potrzebuję” już dawno należy do kogoś innego. Poznaj potęgę influencer marketingu – działania, które w kwestii rozbudzania pokus nie ma sobie równych!

Pozycjonowanie szerokie
Każdy, komu zależy, by jego stronę internetową odwiedzało jak najwięcej gości stara się tak dobierać słowa w prezentowanych treściach, by trafiali na nie internauci potencjalnie zainteresowani prezentowanymi usługami, jak również przypadkowi internetowi ,,przeszukiwacze” Googla. Popularną strategią działania jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli dobieranie słów kluczowych tak, by zwiększyć prawdopodobieństwo natrafienia na stronę przez wpisywane do niej hasła. Jedną z jego form, jest pozycjonowanie szerokie, czyli tzw long tail.

Inbound marketing
„Klient nasz pan” – mawiali kiedyś subiekci w dawnych sklepach. Jednak gdzieś po drodze ku fortunie ta godna pochwały polityka została zapomniana. Czy to w internecie czy to w telewizji jesteśmy wręcz atakowania reklamami, a w przypadku gdy próbujemy się od nich opędzić jak od natrętnej muchy to jesteśmy straszeni zwiększeniem ceny produktów. Na zarzut odnośnie agresywnych reklam właściciele pytają „co byśmy zrobili na ich miejscu?”. Odpowiedź jest prosta – zastosowalibyśmy inbound marketing.

Social media marketing
Media społecznościowe, takie jak Facebook, Blink czy Youtube, stały się nieodłączną częścią naszego życia. Dzięki nim cały świat wydaje się mieścić w obudowie naszego komputera czy smartfona – jesteśmy w ciągłym kontakcie z rodziną i przyjaciółmi, najnowsze informacje trafiają do nas w ciągu kilku sekund, a ulubiona rozrywka jest zawsze na wyciągnięcie ręki. W skrócie – dzięki social media otrzymujemy dokładnie to, czego chcemy, dokładnie wtedy, kiedy chcemy. Dzięki tym bezspornym zaletom, media społecznościowe stały się także doskonałym narzędziem marketingowym, które pozwala na osiągnięcie niewiarygodnych rezultatów przy minimalnych kosztach.